luni, 2 martie 2015

CELE ZECE PORUNCI ALE LUI DUMNEZEU

CELE ZECE PORUNCI ALE LUI DUMNEZEU

 

  1. Eu sunt Domnul Dumnezeul tău, să nu ai alţi dumnezei în afară de mine, să nu-ţi faci chip cioplit ca să te închini lui.
  2. Să nu iei numele Domnului Dumnezeului tău în zadar.
  3. Adu-ţi aminte să sfinţeşti ziua Domnului.
  4. Cinsteşte pe tatăl tău şi pe mama ta, ca să-ţi fie bine şi să trăieşti mult pe pământ.
  5. Să nu ucizi.
  6. Să nu faci fapte necurate.
  7. Să nu furi.
  8. Să nu mărturiseşti strâmb împotriva aproapelui tău.
  9. Să nu pofteşti femeia aproapelui tău.
  10. Să nu pofteşti casa aproapelui tău şi nici un lucru ce este al lui.

6 comentarii:

  1. Buna seara, traducerea celor 10 porunci in italiana este inexacta, in anumite momente chiar contrara, mi-a placut sa citesc in romaneste pentru ca sunt mai complete decat in catehismul din limba italiana. Multumesc Tereza

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici găsiți cele zece porunci date clar de Dumnezeu și sunt adevărate; poruncile acestea, de mai sus, sunt modificate de sistemul romano-catolic în istorie când s-au amestecat în biserica adevărată a Domnului Isus Hristos când romanii erau la putere:
    https://www.bibleinfo.com/ro/topics/cele-zece-porunci

    Prima poruncă au amestecat-o cu o parte din a doua care în mare parte lipsește defapt au scos-o aș putea spune, apoi au modificat ordinea celorlalte (a treia devenind a doua, a patra devenind a treia și tot așa până la a zecea), iar a zecea poruncă au despărțit-o în două ca să fie tot zece, fiindcă a doua a fost scoasă practic.

    Mai jos gasiți poruncile mult mai detaliat pentru o mult mai mare claritate, cu cea de a doua care lipsea, acestea sunt cum le-a scris Dumnezeu cu degetul Lui, în piatră, lui Moise pe munte:

    “Eu sunt Domnul, Dumnezeul tău care te-a scos din ţara Egiptului, din casa robiei. (1) Să nu ai alţi dumnezei afară de Mine.

    (2) Să nu-ţi faci chip cioplit, nici vreo înfăţişare a lucrurilor care sunt sus în ceruri, sau jos pe pământ, sau în apele mai de jos decât pământul. Să nu te închini înaintea lor şi să nu le slujeşti; căci Eu, Domnul, Dumnezeul tău, sunt un Dumnezeu gelos, care pedepsesc neleguirea părinţilor în copii până la al treilea şi la al patrulea neam al celor ce Mă urăsc, şi Mă îndur până la al miilea neam de cei ce Mă iubesc şi păzesc poruncile Mele.

    (3) Să nu iei în deşert Numele Domnului, Dumnezeului tău; căci Domnul nu va lăsa nepedepsit pe cel ce va lua în deşert Numele Lui.

    (4) Adu-ţi aminte de ziua de odihnă, ca s-o sfinţeşti. Să lucrezi şase zile şi să-ţi faci lucrul tău. Dar ziua a şaptea este ziua de odihnă închinată Domnului, Dumnezeului tău: să nu faci nici o lucrare în ea, nici tu, nici fiul tău, nici fiica ta, nici robul tău, nici roaba ta, nici vita ta, nici străinul care este în casa ta. Căci în şase zile a făcut Domnul cerurile, pământul şi marea şi tot ce este în ele, iar în ziua a şaptea s-a odihnit: de aceea a binecuvântat Domnul ziua de odihnă şi a sfinţit-o.

    (5) Cinsteşte pe tatăl tău şi pe mama ta, pentru ca să ţi se lungească zilele în ţara, pe care ţi-o dă Domnul, Dumnezeul tău.

    (6) Să nu ucizi.

    (7) Să nu preacurveşti.

    (8) Să nu furi.

    (9) Să nu mărturiseşti strâmb împotriva aproapelui tău.

    (10) Să nu pofteşti casa aproapelui tău; să nu pofteşti nevasta aproapelui tău, nici robul lui, nici roaba lui, nici boul lui, nici măgarul lui, nici vreun alt lucru, care este al aproapelui tău.”

    RăspundețiȘtergere
  3. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  4. Caut cum sa fac bani online din 2018, recent am gasit mai multe marturii despre modul in care oamenii fac bani de la ( TRUST FOUND COMPANY ) Am decis sa o incerc, spre surprinderea mea merge perfect pentru mine si pentru toti cei care l-am încercat, am câștigat până la 800 € în fiecare săptămână, totul datorită (TRUST FOUND COMPANY) scrie-le direct pe Whatsapp dacă vrei să începi să câștigi bani gratis: +3550685677099

    RăspundețiȘtergere