joi, 5 martie 2015

Rugăciune pentru răposaţi

                                  Rugăciune pentru răposaţi

Dumnezeul duhurilor şi a tot trupul, care
ai călcat moartea şi pe diavolul l-ai surpat
şi ai dăruit viaţă lumii tale, însuţi
Doamne, odihneşte sufletele adormiţilor
robilor tăi (N), în loc luminat, în
loc cu verdeaţă, în loc de odihnă, de
unde a fugit toată durerea, întristarea
şi suspinarea. Şi orice greşeală au săvârşit
ei cu cuvântul, cu lucrul, sau cu
gândul, ca un Dumnezeu bun şi iubitor
de oameni, iartă-le lor. Că nu este om,
care să fie viu şi să nu greşească; numai
tu singur eşti fără de păcat; dreptatea
ta este dreptate în veac şi cuvântul tău,
adevărul. Că tu eşti învierea şi viaţa şi
odihna robilor tăi (N), Cristoase, Dumnezeul
nostru, şi ţie slavă înălţăm, împreună
şi celui fără de început al tău
Părinte şi Preasfântului şi bunului şi
de viaţă făcătorului tău Duh, acum şi
pururea şi în vecii vecilor. Întru fericita
adormire, veşnică odihnă dă, Doamne,
sufletelor adormiţilor robilor tăi, celor
ce s-au pomenit acum, şi le fă lor veşnică
pomenire.
Act de credinţă
1. Dumnezeul meu, fiindcă tu eşti adevărul
cel veşnic, eu cred tot ce ai descoperit
sfintei Biserici Catolice şi ce ne
învaţă ea şi anume: că este un singur
Dumnezeu în trei persoane: Tatăl, Fiul
şi Sfântul Duh; cred că Fiul lui Dumnezeu
s-a făcut om în sânul preasfintei
Fecioare Maria, prin puterea Sfântului
Duh, şi se numeşte Isus Cristos, care
a pătimit şi a murit pentru mântuirea
noastră veşnică; cred că Dumnezeu
răsplăteşte pe cei buni cu împărăţia cerului
şi pedepseşte pe cei răi cu iadul;
şi voiesc să trăiesc şi să mor în această
sfântă credinţă. Amin. 2. Doamne, Dumnezeul meu, cred cu
tărie tot ceea ce ne-ai descoperit tu,
adevărul veşnic şi negreşelnic, şi ce ne
învaţă sfânta Biserică. Cred, mai ales,
în tine, unicul şi adevăratul Dumnezeu
în trei persoane egale, şi totuşi deosebite,
Tatăl şi Fiul şi Sfântul Duh. Cred
în Isus Cristos, Fiul unic al Tatălui, care
s-a născut din Maria Fecioara, a pătimit,
a murit şi a înviat pentru mântuirea
noastră. Cred că tu eşti drept şi dai fiecăruia
după faptele sale: pe cei buni îi
răsplăteşti cu fericirea cerească, iar pe
cei răi îi pedepseşti cu osânda veşnică
a iadului. În această credinţă vreau să
trăiesc şi să mor. Doamne, întăreşte-mi
credinţa. Amin.
Actus fidei
Dómine Deus, firma fide credo et confiteor
ómnia et singula quae sancta
Ecclésia Cathólica propónit, quia tu,
Deus, ea ómnia revelásti, qui es aetérna
véritas et sapiéntia quae nec fállere nec
falli potest. In hac fide vívere et mori
státuo. Amen.
Act de nădejde
1. Doamne, Dumnezeul meu, nădăjduiesc
cu încredere deplină că-mi vei
dărui, din bunătatea ta şi prin meritele
lui Isus Cristos, iertarea păcatelor, harul
tău şi fericirea veşnică, fiindcă tu mi-ai
făgăduit acestea şi eşti nesfârşit de credincios
făgăduinţelor tale. Amin. 2. Dumnezeul meu, fiindcă tu eşti atotputernic,
nemărginit de bun şi milostiv
şi împlineşti făgăduinţele tale, eu nădăjduiesc
iertarea păcatelor mele şi împărăţia
cerului, pentru vredniciile lui Isus
Cristos şi prin faptele bune ce am încredere
să le fac cu ajutorul harului tău.
Amin.
Actus spei
Dómine Deus, spero per grátiam tuam
remissiónem ómnium peccatórum, et
post hanc vitam aetérnam felicitátem
me esse consecutúrum: quia tu promisísti,
qui es infiníte potens, fidélis,
benígnus, et miséricors. In hac spe vívere
et mori státuo. Amen.
Act de dragoste
Dumnezeul meu, fiindcă tu eşti nemărginit
de bun, te iubesc mai mult decât
orice lucru şi din dragoste către tine,
iubesc pe aproapele meu ca pe mine
însumi; şi sunt hotărât a pierde mai
bine toate, chiar viaţa mea, decât a te
mânia vreodată. Amin.
Actus caritatis
Dómine Deus, amo te super ómnia et
próximum meum propter te, quia tu es
summum, infinítum, et perfectíssimum
bonum, omni dilectióne dignum. In hac
caritáte vívere et mori státuo. Amen.
Act de căinţă
Doamne, Dumnezeul meu, mă căiesc
din toată inima de toate păcatele mele
şi le urăsc mai mult decât orice lucru,
pentru că prin ele am pierdut harul tău
şi împărăţia cerului şi m-am făcut vrednic
de pedeapsa veşnică a iadului; dar
mai mult mă căiesc pentru că, păcătuind,
te-am mâniat pe tine, Părintele
meu, Mântuitorul meu şi Dumnezeul
meu atât de mare şi atât de bun. Pentru
aceasta mă hotărăsc cu ajutorul harului
tău să nu mai păcătuiesc şi să fug de
orice prilej de păcat. Amin.
Actus contritionis
Deus meus, ex toto corde paenitet me
ómnium meórum peccatórum, éaque
detéstor, quia peccándo, non solum
poenas a te iuste statútas proméritus
sum, sed praesértim quia offéndi te,
summum bonum, ac dignum qui super
ómnia diligáris. Ídeo fírmiter propóno,
adiuvánte grátia tua, de cétero me non
peccatúrum peccandíque occasiónes
próximas fugitúrum. Amen.


6 comentarii:

  1. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  2. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr., Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  3. Caut cum sa fac bani online din 2018, recent am gasit mai multe marturii despre modul in care oamenii fac bani de la ( TRUST FOUND COMPANY ) Am decis sa o incerc, spre surprinderea mea merge perfect pentru mine si pentru toti cei care l-am încercat, am câștigat până la 800 € în fiecare săptămână, totul datorită (TRUST FOUND COMPANY) scrie-le direct pe Whatsapp dacă vrei să începi să câștigi bani gratis: +3550685677099

    RăspundețiȘtergere
  4. Marea mea mărturie despre modul în care concep cu ajutorul DR DAWN, am reușit să rămân însărcinată, dar mi-a fost foarte greu să rămân însărcinată, am fost diagnosticată cu PCOS și insuficiență ovariană prematură, dar după mulți ani de încercare încă nu a fost posibil concepe până când am dat peste DR DAWN, am cumpărat de la el un medicament pe bază de plante pentru sarcină cu ingrediente naturale și mi l-a trimis prin UPS și după ce l-am folosit așa cum mi-a spus el, două săptămâni mai târziu eram însărcinată și această știre m-a făcut cea mai fericită femeie de pe pământ, am născut un băiețel frumos, tot cu ajutorul lui DR DAWN, sunt însărcinată în 8 luni acum, voi sfătui pe toți cei care caută ajutor pentru a rămâne însărcinată. sau poate pentru a vă împăca cu iubitul sau partenerul lor, puteți contacta acest medic grozav, a ajutat o mulțime de oameni pe care i-am prezentat, este o persoană foarte sinceră și de încredere, scrieți-i pe Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  5. Numele meu este loana și sunt aici să-i mulțumesc lui DR DAWN pentru ajutorul acordat în salvarea relației mele. Iubitul meu m-a părăsit pentru că eram temperat iute și m-am luptat cu el de mai multe ori din cauza nesiguranțelor, nevăzându-l niciodată aproape de nicio altă doamnă. Nu am putut găsi o modalitate mai bună de a-l face să se întoarcă la mine și DR DAWN a venit în ajutorul meu. Când l-am contactat, mi-a spus tot ce trebuia să știu despre cum vor fi restabilite dragostea și legătura dintre mine și bărbatul meu. M-am conformat și el a făcut treaba fără ezitare și imediat după 48 de ore m-a sunat iubitul meu. Sunt fericit și plin de viață datorită bunăvoinței lui DR DAWN. Îi îndemn pe oricine trece prin probleme să-l contacteze acum și cu siguranță te va ajuta.
    dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc Dr DAWN pentru că m-ai ajutat să-mi aduc înapoi iubita cu vraja ta de dragoste. Sunt atât de încântat că trăim fericiți împreună acum, cu adevărat, vraja ta de dragoste este 100% garantată și nu are efecte secundare. Spectatorii de acolo, dacă treci prin probleme de relație, vă sfătuiesc să contactați Dr. DAWN pentru vraja lui de dragoste. Vă asigur că vraja lui de dragoste poate rezolva relația ruptă și problema inutilității într-o clipă de ochi. Iată detaliile lui email: dawnacuna314@gmail.com sau WhatsApp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere