marți, 3 martie 2015

Sfântul Rozariu



Sfântul Rozariu

1. Semnul Sfintei Cruci
În numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh. Amin.

2. Simbolul niceno-constantinopolitan (Crezul)
Cred într-unul Dumnezeu, Tatăl atotputernicul, Creatorul cerului şi al pământului, al tuturor văzutelor şi nevăzutelor.
Cred într-unul Domn Isus Cristos, Fiul lui Dumnezeu, unul născut, Care din Tatăl s-a născut mai înainte de toţi vecii. Dumnezeu din Dumnezeu, lumină din lumină, Dumnezeu adevărat din Dumnezeu adevărat, Născut, iar nu creat; de o fiinţă cu Tatăl, prin care toate s-au făcut. Care pentru noi oamenii şi pentru a noastră mântuire s-a coborât din ceruri. S-a întrupat de la Duhul Sfânt, din Maria Fecioară, şi s-a făcut om. S-a răstignit pentru noi sub Ponţiu Pilat, a pătimit şi s-a îngropat. A înviat a treia zi, după Scripturi, şi s-a suit la cer; şade de-a dreapta Tatălui, şi iarăşi va veni cu mărire să judece pe cei vii şi pe cei morţi; a cărui împărăţie nu va avea sfârşit.
Cred în Duhul Sfânt, Domnul şi de viaţă dătătorul, care de la Tatăl şi de la Fiul purcede; care împreună cu Tatăl şi cu Fiul este adorat şi preamărit şi a grăit prin proroci.
Cred într-una, sfântă, catolică şi apostolică Biserică. Mărturisesc un botez spre iertarea păcatelor. Aştept învierea morţilor şi viaţa veacului ce va veni. Amin.

3. Tatăl nostru
Tatăl nostru, care eşti în ceruri, sfinţească-se numele tău; vie împărăţia ta; facă-se voia ta, precum în cer aşa şi pe pământ.
Pâinea noastră, cea de toate zilele, dă-ne-o nouă astăzi; şi ne iartă nouă greşelile noastre, precum şi noi iertăm greşiţilor noştri; şi nu ne duce pe noi în ispită, ci ne mântuieşte de cel rău. Amin.

4. Bucură-te, Marie (de 3 ori)
Bucură-te, Marie, cea plină de har, Domnul este cu tine, binecuvântată eşti tu între femei, şi binecuvântat este rodul trupului tău Isus.
Sfântă Marie, Maica lui Dumnezeu, roagă-te pentru noi păcătoşii, acum şi în ceasul morţii noastre. Amin.

5. Slavă Tatălui
Slavă Tatălui şi Fiului şi Sfântului Duh, precum era la început şi acum şi pururea şi în vecii veciilor. Amin.

6. Invocaţia cerută de Sf. Fecioară Maria la Fatima
„O Isuse, iartă-ne păcatele, fereşte-ne de focul iadului şi du în cer toate sufletele, mai ales pe acelea, care au mai mare nevoie de mila ta.”


Corpul rugăciunii

7. Misterele.
După fiecare mister se zice un Tatăl nostru..., Bucură-te Marie... (de 10 ori), Slavă Tatălui..., Invocaţia cerută de Sf. Fecioară Maria la Fatima


Misterele de bucurie (pentru zilele de luni şi sâmbătă)

1. Primul mister: Vestirea arhanghelului: „Iată roaba Domnului”.
În acest mister, medităm cum arhanghelul Gabriel, a vestit sfintei Fecioare Maria, că ea va zămisli de la Duhul Sfânt şi va naşte pe Domnul nostru Isus Cristos.

2. Al doilea mister: Vizita Mariei la Elisabeta: „Căci mari lucruri a făcut pentru mine Cel Puternic”.
În acest mister, medităm cum după vestirea arhanghelului Gabriel, sfânta Fecioară Maria s-a dus la verişoara sa Elisabeta şi a rămas trei luni la ea.

3. Al treilea mister: Naşterea lui Isus: „Vi s-a născut vouă un Mântuitor”.
În acest mister, medităm cum preasfânta Fecioară Maria, l-a născut pe Domnul nostru Isus Cristos, la Betleem, într-un grajd sărac.

4. Al patrulea mister: Prezentarea în templu: „Şi l-au dus pe prunc la Ierusalim, ca să-l pună înaintea Domnului”.
În acest mister, medităm cum la patruzeci de zile după naşterea lui Isus, preasfânta Fecioară Maria şi sfântul Iosif l-au dus în templu şi l-au oferit lui Dumnezeu.

5. Al cincilea mister: Regăsirea lui Isus în templu: „Oare nu ştiaţi că în cele ale Tatălui meu se cădea ca eu să fiu? ”
În acest mister, medităm cum preasfânta Fecioară Maria şi sfântul Iosif, pierzând pe Fiul lor în vârstă de doisprezece ani, căutându-l trei zile, l-au găsit la Ierusalim în templu, şezând în mijlocul învăţătorilor, pe care îi asculta şi-i întreba.


Misterele de lumină (pentru ziua de joi)

1. Primul mister: Botezul Domnului la Iordan. „Tu eşti Fiul meu iubit, în tine am binevoit”.
În acest mister, medităm cum Isus Cristos a fost botezat în râul Iordan, botez prin care a făcut publică venirea sa în lume.

2. Al doilea mister: Nunta din Cana. „Să faceţi orice vă va zice”.
În acest mister, medităm cum Isus Cristos, la rugămintea mamei sale, a transformat apa în vin, anticipând manifestarea persoanei sale.

3. Al treilea mister: Proclamarea Împărăţiei lui Dumnezeu. „N-am venit să fac voia mea ci a aceluia care m-a trimis”.
În acest mister, medităm cum Isus Cristos a predicat împărăţia lui Dumnezeu, prin împlinirea voinţei sale.

4. Al patrulea mister: Schimbarea la Faţă. „Şi pe când se ruga el, chipul feţei sale s-a făcut altul şi imbracamintea Lui alba stralucind”.
În acest mister, medităm cum Isus Cristos s-a transfigurat în faţa apostolilor pregătindu-i pentru răstignirea ce urma să vină.

5. Al cincilea mister: Instituirea Euharistiei. „Luaţi, mâncaţi, acesta este trupul meu... Luaţi şi beţi... acesta este sângele meu...”.
În acest mister, medităm cum Isus Cristos a creat Eucaristia, taină a dragostei sale prin care rămâne alături dei cei care îl iubesc.



Misterele de durere (pentru zilele de marţi şi vineri)

1. Primul mister: Agonia lui Isus în Grădina Măslinilor: „Părinte, dacă este cu putinţă, treacă de la mine paharul acesta! Însă nu precum voiesc eu, ci precum voieşti tu”.
În acest mister, medităm cum Isus Cristos, rugându-se în Grădina Măslinilor, a transpirat sânge.

2. Al doilea mister: Biciuirea lui Isus: „Noi am fost vindecaţi prin rănile lui”.
În acest mister, medităm cum Isus Cristos a fost biciuit groaznic în casa lui Pilat.

3. Al treilea mister: Încununarea cu spini a lui Isus: „Iată regele vostru! ”
În acest mister, medităm cum Isus a fost încununat cu o coroană de spini.

4. Al patrulea mister: Isus îşi duce crucea: „Ca un miel blând dus la înjunghiere”.
În acest mister, medităm cum Isus a fost condamnat la moarte şi cum i s-a pus crucea grea pe umeri.

5. Al cincilea mister: Moartea lui Isus pe cruce: „El a murit pentru păcatele noastre”
În acest mister, medităm cum Isus, ajungând pe muntele Calvar, a fost răstignit pe cruce, de faţă fiind şi preamâhnita sa Mamă.


Misterele de slavă (pentru zilele de miercuri şi duminică)

1. Primul mister: Învierea lui Isus: „Eu sunt cu voi în toate zilele, până la sfârşitul lumii”.
În acest mister, medităm cum Isus, a treia zi după patima şi moartea sa, a înviat glorios din morţi.

2. Al doilea mister: Înălţarea lui Isus: „Părinte, preamăreşte pe Fiul tău!”
În acest mister, medităm cum Isus, patruzeci de zile după înviere, s-a înălţat la cer, în faţa Maicii sale şi a ucenicilor săi.

3. Al treilea mister: Coborârea Duhului Sfânt: „Mergeţi, învăţaţi toate neamurile!”
În acest mister, medităm cum Isus, şezând la dreapta Tatălui, l-a trimis pe Duhul Sfânt în sala Cinei de Taină, unde erau adunaţi apostolii cu preasfânta Fecioară Maria.

4. Al patrulea mister: Primirea preasfintei Fecioare Maria în cer: „Binecuvântată eşti tu între femei”.
În acest mister, medităm cum preasfânta Fecioară Maria a trecut din viaţă şi a fost primită cu trupul şi cu sufletul în cer.

5. Al cincilea mister: Încoronarea preasfintei Fecioare Maria în cer: „Căci Domnul a privit la smerenia slujitoarei sale”.
În acest mister, medităm cum preasfânta Fecioară Maria a fost încoronată în cer, de către Fiul ei Isus, ca regină a cerului şi a pământului.


Rugăciuni de încheiere

P. Roagă-te pentru noi, regina preasfântului Rozariu.
C. Ca să ne facem vrednici de făgăduinţele lui Cristos!

Sa ne rugăm:
Dumnezeule, al cărui unul-născut prin viaţa, moartea şi învierea sa ne-a pregătit răsplata mântuirii veşnice, dă-ne te rugăm harul, ca cinstind aceste mistere prin Rozariul preasfintei Fecioare Maria, să imităm ceea ce ele cuprind şi să dobândim ceea ce ele făgăduiesc, prin acelaşi Cristos Domnul nostru. Amin.

31 de comentarii:

  1. Multumesc, foarte mult Preabunule ISUS pentru ca prin suferintele cumplite pe care le-ai indurat, ne-ai deschis poarta spre Rai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc Isuse pentru tot ce mi-ai dat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc Isuse pentru calea pe care mi-ai dechiso

    RăspundețiȘtergere
  4. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr., Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  5. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Teresa Rita Bianca[Magda-croitor vechi legionar misterul meu DNA Magistratura,[Miclos]..Dej-1900-vesnic].....Zita Ghermana[Maria- croitor nou Matsc...1900-vesnic misterul sau [Muscel] Dej],Benedict Dominic Francisc[Constantin[carmanger..misterul sau [Mioc]..1900-vesnic Dej]bine[robotizare lotizare robota colectivizarea fortata un rand de straie raboj centralizator, apostila floarea memorandum brosa martisor si brosa tehnologic[uniforme Slavici] toti mister Dej 1900-vesnic[gratuit vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  7. Este Legea Biblia Zodiacul Triodul Epitaful meu la Sistem la Mistere Dej 1900-vesnic.R.M cnp, vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sint Vanzator gestionar sef de,, chinezarii,, argesan de Sus Vinju in Misterele latine[numai rommiii negrii[role de fisc omiletica politologia sunet parfum culoare, jur,, pe pantof,, 1900-vesnic corect de 13 arian sovietic cilindru vesnic.Echilateral triunghi vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sint comanditar-socaci in sat aici, cu calendar B3 greco-catolic sf Francisc 1900-vesnic corect de 10 vesnic.Sint pilleatii eu cu parintii bunicii sotul 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sint stiintele mele ANSVA /DSV/CTC/COPROLOGIC/ corecte de 13 arian sovietic vii in mistere,, capete cu tinta,, religia Viilor 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  11. Toate afacerile mele de bucatara si comuniste rutiere cu rola de fisc [2] unde timp loc legea vie sint in Funciarul local si coparseu Calim[sa scrie pe ele cum arata] 1900-vesnic corect de 13 arian sovietic[acolo-i closca mea cap vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  12. Este Invatatoria mea cantalareasca Blaj in Fantana aici sat Varz[role de fisc legi ore program lege si cat pe cat sume functii] 1900-vesnic corect de 10[ziua vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  13. Avem urme de munca de Raboj in guri maini, fete chipuri miros culoare mers si psihologie eu cu parintii 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  14. Sintem CHIABURI vesnic[numai licenta fara Raboj ambele genuri vesnic si restul sumei vesnic[nihil sine deo] vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sintem Chiaburi vesnic numai eu cu parintii vesnic 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  16. Este legea noastra a mea si a parintilor vie integrala la GAS de bine rau fericire justitie, 1900-vesnic corect de 13 arian sovietic extrapolat vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  17. Este sistemul meu lege in sistemul fix bisericesc cu Stilul si Iconomia, si Randuiala[au rola de fisc 1900-vesnic adventistii 3,4,7 franciza vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  18. Are doarele noastre popii si credinta noastra la cosciug de bine rau fericire justitie are credinta noastra reala Costi...1900-vesnic sa scrie la astrolog vesnic.Juram pe drapelul partid PNL au credinta noastra vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sint,, cimpoiera,,in biserica Glod[Cezarul] 1900-vesnic corect de 13 sovietic vesnic R.M cnp.vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  20. Aratam este mecanica noastra in fata oamenilor pantanaasa rugul aprins miscare Balan eu parintii bunicii sotul 1900-vesnic[le aratam wattii vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  21. Este credinta mea inregistrata aparat Vatican sf Petru si Arh Mihail corect de 13 sovietic extrapolat de bine rau fericire justitie corect 1900-vesnic[locul vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  22. Au nuntile mele contabil oamenii corect de 10 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  23. Este icoana mea cu tricolor de Rau,biserica Glod, justitie in Cornet responsabil de rapteri ucizi, bataus,satanist, furtos,si talhar,peste tot peste greco-catolicii fara centralizator raboj si dsv, 1900-vesnic corect de 10 ceasornic vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  24. Sintem pe carpetele paturi partid AUR Frontul Plugarilor imbracati in chiaburi legionari in formula as ziar intregi sanatosi cum vrem fizica chimie de a saptea corect eu parintii bunicii sotul, aici in sat 1900-vesnic[ca zugrava...].vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  25. Este legea mea de cod civil si canonic ortodox aici in sat si Oltenia a mea R.M cnp 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  26. Este ceasul jucariile pupaza mea cobitoare profetica si parfumul meu in biblioteca satului cu cugetul spurcat[faptele vii 1900-vesnic[este cutitul in birou sus biblioteca 1900-vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  27. Numele meu este loana și sunt aici să-i mulțumesc lui DR DAWN pentru ajutorul acordat în salvarea relației mele. Iubitul meu m-a părăsit pentru că eram temperat iute și m-am luptat cu el de mai multe ori din cauza nesiguranțelor, nevăzându-l niciodată aproape de nicio altă doamnă. Nu am putut găsi o modalitate mai bună de a-l face să se întoarcă la mine și DR DAWN a venit în ajutorul meu. Când l-am contactat, mi-a spus tot ce trebuia să știu despre cum vor fi restabilite dragostea și legătura dintre mine și bărbatul meu. M-am conformat și el a făcut treaba fără ezitare și imediat după 48 de ore m-a sunat iubitul meu. Sunt fericit și plin de viață datorită bunăvoinței lui DR DAWN. Îi îndemn pe oricine trece prin probleme să-l contacteze acum și cu siguranță te va ajuta.
    dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  28. Mulțumesc Dr DAWN pentru că m-ai ajutat să-mi aduc înapoi iubita cu vraja ta de dragoste. Sunt atât de încântat că trăim fericiți împreună acum, cu adevărat, vraja ta de dragoste este 100% garantată și nu are efecte secundare. Spectatorii de acolo, dacă treci prin probleme de relație, vă sfătuiesc să contactați Dr. DAWN pentru vraja lui de dragoste. Vă asigur că vraja lui de dragoste poate rezolva relația ruptă și problema inutilității într-o clipă de ochi. Iată detaliile lui email: dawnacuna314@gmail.com sau WhatsApp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  29. are sf Ghermana si sf Benedict avocatura mea cu pret mic 1900-vesnic in registre corecta arian cum am cerut isoscel de nota 10 1900-vesnic si etern.

    RăspundețiȘtergere