marți, 3 martie 2015

Sfanta Rita de Cascia




RUGACIUNEA SFINTEI RITA IN CAZURI IMPOSIBILE
(Sfânta făcătoare de minuni imposibile  22 mai)


Novenă care se face 9 sau 15 zile consecutiv sau în zilele de joi.

Sub povara durerilor şi a încercărilor, alerg la tine, o Sfântă Rita, care eşti numită Sfânta imposibilului, la tine vin cu mare încredere ca să ma ajuţi în necazul de faţă (se spune necazul). Te rog, eliberează-mi inima de focul încercărilor, căci pretutindeni e înconjurată de strâmtoare. Ia-mă sub ocrotirea dragostei tale şi opreşte izvorul lacrimilor mele, căci toată oboseala mea a fost zadarnică. Pentru a-mi câştiga numai o rază de mângâiere mă încredinţez ţie (se spune necazul).


O, tu Sfântă Rita, care eşti avocata cazurilor disperate şi grave, nu este posibil ca numai eu să nu fiu ascultat(ă) şi să nu găsesc la tine mângâiere şi ajutor. Tu îi ajuţi pe toţi cei care aleargă cu încredere la tine. Ascultă-mă şi pe mine şi împlineşte-mi cererea, atât de miraculos cum numai tu ştii să o faci.
Învredniceşte-mă şi pe mine a-ţi cânta imnul tău de laudă, de mulţumire şi de recunoştinţă. O, Sfântă Rita, ştiu că păcatele mele sunt piedica împlinirii cererii mele, de aceea te rog, o Sfânta Rita, cere de la Atotputernicul Dumnezeu harul unei sfinte spovedanii, cu o părere de rău perfectă şi o hotărâre sinceră de îndreptare. Ajută-mă să obţin de la Iisus, iertarea păcatelor mele şi aşa, prin mijlocirea ta, o Sfânta Rita, împlinirea cererii mele. Ca drept recunoştinţă, voi răspândi evlavia faţă de tine tuturor sufletelor disperate şi necăjite. În tine îmi pun toată încrederea mea, Sfântă Rita, roagă-te pentru mine acum şi pururi şi-n vecii vecilor. Amin


Se spune de 3 ori  Tatăl Nostru, Bucură-te Marie şi Slavă Tatălui.

17 comentarii:

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr., Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. sintem in juramant cu sf Rita de Cascia eu sot,parinti bunici strabunici corect 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  4. sa spuna sfanta Rita eu parinti adevarul la Sindicat Turism 1900-vesnic corect si la toti oamenii corect.Sa nu mai lucreze tata deloc vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  5. este calendarul cu traditia afacerile tot infim sau gratuit ca pret toti la fel daruri haruri muzeal cu iconita mea sfanta inregistrate corect de nota 10 la evrei,foto inregistrare tigani albi greco-catolici semnul bisericesc calendar, Regina la tov.Bleju[sa auda sa vada toti in direct cu voia mea notar toti pomenitii[colo-n palme] 1900-vesnic[biserica deal vesnic][sf Cleopa vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  6. toti aia ai mei sint in camasa de forta internati in ospiciu racovitean cei seriosi inregistrati vorbe inimi frenologice[motivul medicamentos] 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  7. sint tulburatoare disco cinematografia ziarista bulgareasca chill swahilli intelectuala chiabura secuie nobilimea rusa bulgareasca secuiasca,proprii,presa scrisa,sint,,zbor de noapte,,eu si toti pomenitii Mobila bulgareasca 1900-vesnic.corect de 13 cum am cerut vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  8. Toti pomenitii turism bulgaresc ,, sapa in porumbi,, corect toti 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  9. am luat toate foile proprietate zestre eu parinti bunici strabunici sot le avem bagate in cec banca 1800-vesnic.[motivul viu vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  10. are dosarele noastre cu para nu renuntam vesnic la acuzatii vicele Scarl...eu parinti bunici sot strabunici serioase reale corecte 1800-vesnic[au pus tiganii semn pe bancomat 1900-vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  11. avem dosarele de pensii in posta romana conturi pensii toti pomenitii 1900-vesnic sa stie para noastra tiganii conturi pensii posta romana[sa stie ei tot afetul inregistrat cum stiu ei] 1900-vesnic real serios corect vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  12. sa stie barbatii semnul meu si fetele femeile adevarul despre mine 1900-vesnic [la sf Altar vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  13. sint Fermecatoare la sf Iile Tesviteanul pun semne rude neamuri loc curte grajd si restul sf crucea mea 1900-vesnic la Circa autoritati vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  14. are credinta mea si parintii secta della Magliana corecta 1900-vesnic buna.

    RăspundețiȘtergere
  15. sint capetele noastre in cele 4 icoane alese si sf Altar sf Rita tot comun organolepsis muzeal la fel[salcami frezii],eu parinti sot bunici[3] corect 1900-etrn si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  16. sintem DENII RUSE toti in cele 4 icoane si capete sf Altar sf Rita eu parinti sot bunici[3] 1900-vesnic si etern.

    RăspundețiȘtergere
  17. este o minune mare a sf Rita sa stiim etern si vesnic mantra mea CUVANTUL eu parinti sot 1900-vesnic comun[mincare vesnic.

    RăspundețiȘtergere